Tuesday, May 16, 2006

KILL BILL και διδάγματα για ξενιτεμένους

Έχω μια γειτόνισσα Κινέζα, τη Joyce. Η Joyce είναι φοιτήτρια σε σχολή μόδας. Κάποια στιγμή λοιπόν είχαν μια επίδειξη μόδας στη σχολή, όπου διάφορα μοντέλα φορούσαν τα ρούχα που οι φοιτητές είχαν σχεδιάσει. Καλά μέχρι εδώ.

Επειδή η Joyce δεν έχει πολλούς φίλους εδώ και ο boyfriend δεν μπορούσε να έρθει στην επίδειξη εκείνη τη μέρα, μου ζητάει να τη συνοδέψω τζαμπέ. Πολύ καλά.

Η επίδειξη τέλεια, φάτε μάτια ψάρια. Θαυμάσια.

Στο τέλος σε ένδειξη ευχαρίστησης η Joyce μου δίνει μια μεγάλη φωτογραφία με ένα μοντέλο που φορούσε ένα από τα (sexy) ρούχα που είχε φτιάξει. Γράφει δε στο κάτω μέρος μια αφιέρωση για μένα "Love J.". Μάστα.

Ωραία η κοπέλα στη φωτό, καλή και η αφιέρωση, κρεμάω ο καλός σου τη φωτογραφία πάνω από το γραφείο. Όταν δε περνάει κανένας φίλος τον δουλεύω λέγοντάς του ότι αυτό είναι το κορίτσι μου. Και σκάω πλάκα λέγοντας ότι θέλω να τη χωρίσω (τρομάρα μου) γιατί δε μου αρέσει πια κι αυτή είναι τρελή και παλαβή και με έχει πάρει από πίσω και τι να κάνω κλπ, κλπ (λέγεται και φαλλοκρατική ματαιοδοξία).

Έρχεται λοιπόν μια μέρα η δικιά μου (η πραγματική) από Ελλάδα και βλέπει το μοντέλο με τα sexy ρούχα και το "Love J." από κάτω κρεμασμένο φάτσα κάρτα στο γραφείο. Και ακούει παρεμπιπτόντως έναν από τους ξεγελασθέντες φίλους μου που δεν ήξερε λεπτομέρειες ότι αυτή είναι η κοπέλα μου κλπ, κλπ.

Το τι έγινε στη συνέχεια μπορείτε να το δείτε και στο KILL BILL.


Συμπεράσματα για ξενιτεμένους

1) Ποτέ φωτογραφίες με sexy ρούχα και αφιερώσεις σε εμφανές σημείο, ακόμα κι αν είναι εντελώς αθώες. Μπορεί να γίνουν αιτία μακελειού.
2) Μην κοροϊδεύετε τους φίλους σας. Θα σας τη φέρουν έστω και κατά λάθος
3) Όταν κάνετε ένα αστείο φροντίστε να αποκαταστήσετε την αλήθεια σύντομα πριν το ξεχάσετε.


Συμπεράσματα για αυτούς που επισκέπτονται ξενιτεμένους

1) Αν δείτε φωτό ημίγυμνης με αφιέρωση σε εμφανές σημείο, μην τραβήξετε αμέσως περίστροφο. Δώστε τουλάχιστον μια ευκαιρία. Τα πράγματα καμιά φορά δεν είναι όπως φαίνονται.
2) Μην ακούτε τι σας λένε οι φίλοι του φίλου σας. Δεν ξέρουν αυτοί πάντα και μπορεί να έχουν πέσει αντικείμενο χοντρού δουλέματος.
3) Εκτιμήστε το καλό χιούμορ που έχει ο καλός σας.

5 Comments:

At 6:23 PM, Anonymous Anonymous said...

Γινονται αυτα... Μη στεναχωριεσαι. Αν σ αγαπαει και γουσταρει να ξυπναει διπλα σου θα καταλαβει και θα ξεχασει. Φιλακια απο την Ελλαδα, Λιανα

 
At 8:10 PM, Blogger Mike and Life said...

Σ΄ευχαριστώ, Λιάνα μου.
Ωστόσο, η πρότασή σου έχει "αν" μέσα: ΑΝ μ' αγαπάει, ΑΝ γουστάρει...
Θα δείξει...

 
At 6:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Σαφώς... Αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο; Να ξερεις ότι δεν υπαρχουν ΑΝ! Καθε μερα- καθε νυχτα- καθε λεπτο... Λιανα

 
At 6:57 PM, Blogger Mike and Life said...

Αν αυτό πιστεύεις, μακάρι όλες οι γυναίκες να σου έμοιαζαν...

 
At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said...

I ll take that as a compliment! Ευχαριστω

 

Post a Comment

<< Home