Monday, July 10, 2006

Εεεεεεεεεεεε;

Σήμερα στη δουλειά συνάντησα έναν Κύπριο. Είχε ένα μικροπρόβλημα και ήρθε να μας συμβουλευτεί. Ωραία σκέφτηκα, γιατί να μη μιλήσω Ελληνικά ύστερα από αρκετό καιρό - μου ήταν και συμπαθής. Του λέω ότι είμαι Έλληνας και παίρνει μια χαρά ο Κύπριος, τι να σας πω.
Και ανοίγει το στόμα του και ναααααα τα Κυπριακά, χείμαρος. Δεν έπιανα τίποτα. Ανοιγόκλεινε το στόμα του και το μόνο που έπιανα είναι... απολύτως τίποτα.
Καλά του λέω, τελικά, και του κόβω τη χαρά του καημένου. Ας μιλήσουμε Αγγλικά, φίλε μου, καλύτερα, γιατί ντεν καταλαβαίνει Τσυμπραιικα...

6 Comments:

At 12:41 PM, Anonymous Anonymous said...

χαχα! Ναι ρε παιδί μου, τι πρόβλημα και αυτό με τους Κύπριους εδώ πέρα! Και που να δεις εμένα όταν πάω να πάρω ψωμί, εδώ δίπλα, από έναν Κυπριακό φούρνο!

 
At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Hi< Mike!! Ναι μια διάλεκτος εντελώς διαφορετική αλλά και πολύ ενδιαφέρουσα. Ελπίζω να είσαι καλά Μike. Πάντα σε διαβάζω με ενδιαφέρον.

 
At 8:51 PM, Blogger The wise Aineolach said...

asxeto, an eksakoloutheis na thes steile mail gia ta links :)

 
At 7:24 PM, Blogger Mike and Life said...

Θεοδώρα: Και πως το λένε το κουλούρι στα Κυπριακά;

Υorgos: So good to hear from you again!

Wise: Ενδιαφέρομαι τα μάλλα. Δεν έχω τηλέφωνο ούτε mail σου όμως. Θα ζητήσω από Σοφία να σου προωθήσει το e-mail μου. Ευχαριστώ που δε με ξέχασες.
Γράψε και κάτι. Ανυπομονώ να σου κάνω τσουχτερά σχόλια...

 
At 9:28 PM, Blogger Harry said...

Χαχαχαχα... η αλήθεια είναι ότι άμα δεν θέλουν, δεν τους καταλαβαίνεις με τίποτα... Εδώ που τα λέμε μερικές φορές και να θέλουν πάλι ειναι δύσκολα τα πράγματα...

Μπάι δε γουέι, το email της wise μπορείς να το βρεις στο profile της (κάνοντας κλικ πάνω στο όνομα της). Πάντως για βοήθειες με τα μηχανήματα του διαβόλου μην διστάσεις να στείλεις κι από δω κανά email:) - Wise πάω να σου πάρω την εργολαβία ;p

 
At 1:24 AM, Blogger Mike and Life said...

Harry,
Πώς πάει το πόδι ρε παιδί; Έχει ακόμα το μέγεθος (και το χρώμα) υπερφυσικού λουκάνικου;
Έστειλα το mail ήδη - αν τα βρω μπαστούνια θα ζητήσω ενισχύσεις - ευχαριστώ.
Θα τηλ.

 

Post a Comment

<< Home