Friday, November 10, 2006

Τέλος και αρχή

Μόνο ένα μικρό σημάδι στο δεξιό καρπό απέμεινε από τις καλοκαιρινές διακοπές.
Κι αυτό σιγά σιγά ξεθωριάζει.
Και η γεύση από την cairipinha και του τσιγάρου στα χείλη της έσβησε.
Και πέρασαν αιώνες από τότε.

Οι εποχές ήρθαν και πέρασαν, η καθεμιά αφήνοντας κρυφά σημάδια.
Γλύφω τις πληγές μου σαν το ζώο που πληγώθηκε.
Θα κουβαλάω τους πόνους μου για πάντα μαζί μου.
Ο χειμώνας είναι μπροστά και οι μέρες μικραίνουν.

Είμαι άλλος άνθρωπος. Παίρνω φόρα για το μεγάλο βήμα.
Δαγκώνω το σίδερο για να χτυπήσω την κατάλληλη στιγμή.
Ετοιμάζομαι κρυφά και το πληρώνω με τη ζωή μου.
Σε λίγο θα με δείτε μπροστά σας, άπιστοι Θωμάδες.

Με καρφώνει σα να με βλέπει για πρώτη φορά. Θα κόψει το τσιγάρο;
Πρέπει να νικήσει κάποιος ή ποτέ δε νικάει κανένας;
Το ένα πόδι εδώ και το άλλο εκεί. Η απόφαση όμως έχει παρθεί.
Απλώς δεν ξέρω αν θα είσαι μαζί μου.

Κι αυτό είναι μόνο η αρχή.

12 Comments:

At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said...

THANK GOD YOU'RE BACK AT LAST. WE ALL MISSED YOU. HOPE YOU HAD A GOOD SUMMER.
SMILE A LITTLE.

 
At 9:13 PM, Anonymous Anonymous said...

xairomai pou kai pali egrapses kati sto blog ...

elpizo na synexiseis na grafeis.

kalo xeimona

 
At 9:00 PM, Blogger Mike and Life said...

Χαίρετε, φίλοι

 
At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Επιτελους! Μας ελειψες! Εξακολουθω όμως να ανησυχω... Τι συμβαινει φιλε?

 
At 1:11 AM, Blogger Michael said...

καλώς τον... ελπίζω να επανέρχεσαι δριμύτερος και να μην σε έχει κάμψει ακόμα αυτή εδώ η πόλη... να'σαι καλά

 
At 7:19 PM, Blogger vanesssa said...

Μελαγχολικό βλέμμα..μελαγχολικές σκέψεις.
welcome back :-)

 
At 8:42 PM, Blogger Mike and Life said...

Λιάνα,
Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει. Ελπίζω να είσαι καλά

Διπλωματικέ λαθρεπιβάτη,
Σε διαβάζω (και θαυμάζω) πάντα

Vanesssa,
Σε διαβάζω ανελλειπώς. Μελαγχολικές σκέψεις (και φάσεις) υπάρχουν σε όλους. Και στο blog σου. Ή μήπως όχι;

 
At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Εγω καλα ειμαι... Ξερεις κατι ρε Mike... Διαβαζω πολλα blogs (παρολο που δεν εχω δικο μου -γραφω αρκετα καθε μερα, δεν αντεχω αλλο γραψιμο :) ), αλλα στο δικό σου νομιζω ότι βρηκα καποιον που θα ηθελα να ναι φιλος μου. Γι αυτο, όσο περιεργο κι αν σου φαινεται, σε νοιαζομαι. Αληθεια.

 
At 8:43 PM, Blogger Mike and Life said...

Λιάνα
Να ξεκινήσεις να γράφεις κι εσύ. Να μάθουμε κάτι κι από εσένα.
Θα τα πούμε στην Ελλάδα κάποια στιγμή ελπίζω.

 
At 11:46 PM, Blogger vanesssa said...

Και νόμιζα ότι το έκρυβα...:-)

 
At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Τιμη μου να σε γνωρισω. Θα το θελα.

 
At 3:31 PM, Blogger elenitsa! said...

γεια σου μιχαλη, νασαι καλα κ συ κ το μπλογκ σου

 

Post a Comment

<< Home